Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2013 00:49 - В КЛИНИКАТА ПО ПЕДИАТРИЯ КЪМ БИВШАТА УНИВЕРСИТЕТСКА БОЛНИЦА В СТАРА ЗАГОРА ПАЦИЕНТИТЕ СЕ ИЗПИСВАТ ОТ САНИТАРКИТЕ
Автор: prashinka Категория: Новини   
Прочетен: 3592 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 02.12.2013 23:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


Абсурдно, но факт. С двегодишното ми дете вчера (25 ноември)  бяхме "изписани" в 7 часа сутринта ( един ден преди да е изтекъл срока на клиничната пътека, по която детето ми се лекуваше от пневмония ) от две дружелюбни санитарки, които, връхлитайки в стаята, просто и ясно ми заявиха: "За вас тая сутрин попара няма, щото ще си ходите." Ако времето и пространството, в което се развиваше действието, бяха други, сигурно с удоволствие бих възкликнала като Пипи : "Ура, отървахме се от супата и розовите вълнени гащи на Госпожица Розенблум! ", но аз бях в родната болница, с родното си болно дете. Затова ми трябваше малко повече време да обясня, че това за "ходенето" би било редно първо да ми го каже лекар, поне след като този ден е преслушал кашлящото ми дете, което все още поддържа и температура.
И започнах да чакам. След като минаха още 3 часа и никакъв лекар не се появи, за момент ми мина онази история за глупаците, шапката и Гюровата глава. Беше ясно - санитарките бяха прави - няма попара, значи ще си ходим! За около час ужасяваща погнуса - изтърсвайки хлебарки от дрехите на детето, от собствените си дрехи и от приборите за хранене, пребиваващи в гардероба - успях да прибера багажа в саковете - един вид, готови за път. Оставаха няколко незначителни подробности - не знаех как ще излекувам детето си вкъщи... В коридора при разминаване един любезен стажант ми подаде рецепта в ръка с думите - "Това ви е за вкъщи, можете да си тръгвате." Погледнах ръчичката на детето си - тя все още беше с абокат, погледнах рецептата, написана от някоя си д-р Пановска, която - ясно, трябваше да намеря... Това, че имаме някаква рецепта, казах си, все пак е хубаво, но (простете ме за невежеството), не бях сигурна лекарството, което ни беше изписано, какво е - може би капки за нос, капки за уши, сироп за кашлица или пък крем за дупе... След още време усърдие, открих двама лекари, които не прегледаха детето ми, но ми обясниха, че тъй като по документи, ще го изпишат на следващия ден, не трябва да го водя никъде на преглед, след като си тръгнем от там... Детето ми още кашля и поддържа температура...
...Може би тук просто трябва да сваля шапка и да го кажа:Благодаря ви Професори, които сте положили Хипократова клетва с метално сърце...


P.S. Ако сте се почувствали леко неразположени и ви се е завил свят, не се тревожете много - то е просто защото като в някои антични трагедии и в повечето сапунени сериали започнах разказа си с финала на историята. Обещала съм - следва продължение - Началото - един болезнен репортаж, в разказ и снимки...



Екатерина Стратиева




Гласувай:
7



1. marrta - Съжалявам за безчовечното отношение, с което сте се сблъскали
27.11.2013 21:45
Много съжалявам, че ви се е случило, Кате. ВИнаги съм вярвала,че лекарите трябва да бъдат свръхчовеци - винаги търпеливи, грижовни и ведри, да умеят да успокояват и лекуват дори с думите си. Може би сме големи идеалисти да вярваме в дълг и клетва, да очакваме почтеност и добра дума.
цитирай
2. otkrovenata - Не може да бъде....
28.11.2013 15:01
Преди няколко дни бях изписана с моето дете от Клиниката, което също беше с пневмония. Мога да кажа само евала за всичко което направиха за нас и се радвам, че доверих живота на детето ми на хора като тях. От сърце ви благодаря за всичко!!!
цитирай
3. prashinka - Уважаема госпожо ОТКРОВЕНАТА,
30.11.2013 13:31
доколкото разбирам, с Вас сме лежали в Клиниката с децата си по едно и също време и вероятно снимките, които съвсем ОТКРОВЕНО прилагам тук, са ви познати. Би било ненормално наистина, ако на това място се случваха само истории, подобни на моята. Иначе Здравното заведение отдавна би било закрито, а всички , работещи там, съдени. Убедена съм, че на това място са излекувани много деца, но защо имам странното чувство, че Вашето лично присъствие в този разказ идва отнякъде другаде... Все пак, когато човек е наистина ОТКРОВЕН, не се регистрира тук просто за да остави в нечий блог един единствен коментар. Това е място за споделяне на нещата, които вълнуват човек в живота (мисля, че моите приоритети вече сте ги видели). И още нещо, ако все пак наистина имате деца, от сърце ви пожелавам никога да не преживеете с тях това, което ми се случи на мен...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: prashinka
Категория: Изкуство
Прочетен: 225524
Постинги: 34
Коментари: 485
Гласове: 6264
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930